Sexuella trackasserier?

Fyfan vad jag är sur just nu.  Baby har tydligen skickat bilder till  L  på mig i underkläder och badkläder och han visade mig dem nu på msn. Och de bilderna hade hon tagit på mig när jag stod framför henne när hon, jag,  M  och  J  var och badade. Skitkul. Det är ju precis vad alla vill. Hon hade inte ens frågat mig. Kan man räkna det som sexuella trackasserier?
Jävla pussy


I övrigt så var det ett tag sen jag uppdaterade. Har haft annat för mig och vart mer aktiv på den bloggen där jag inte är anonym.
 Hoppas ni inte saknat mina inlägg. Dock ingen som läser, men jag har defenetivt saknat att skriva. Skriva verkligheten.
Aja, ska nog ta och duscha nu.
Imorgon är  R  med i idol. Du är bäst ♣


Kommentarer

Nej
- jag berättar inte vad jag heter
- det känns helt meningslöst att berätta vart jag bor
- jag berättar inte vad mina vänner heter egentligen
- jag lägger inte upp bilder på mig själv
- jag svarar inte på kommentarer som känns helt värdelösa att svara på
- jag gör inte bloggdesigner åt folk jag inte känner irl
- jag ger inte min msn/hotmail till dig
annars är det bara att kommentera

Name yourself:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback