usch

Halloj.
J  &  M  sov här inatt.  M  somnade i min syrras säng och jag och  J  käkade mat vid fyra-fem-tiden och rökte samt drack cola till det. gött. Mamma är inte hemma så jag har haft lägenheten för mig själv hela veckan :) Fast hon kommer vid åtta idag.

Idag har jag inte gjort så mycket. M åkte hem för några timmar sen och jag har städat som en jävla galning sen dess. Jag har dammsugat hela lägenheten förutom mitt rum, plockat undan massa skit från 4 rum ink. ballen, bäddat mammas säng eftersom att jag och  J  sov där inatt, bäddat sängen där  M  sov, torkat av matbordet och vardagsrumsbordet, torkat bort två spottloskor från  D  &  G och en massa andra saker.

är trött som ett jävla as och vädret suger apballe. de alkoholiserade grannarna ovanför spelar någon jävla dunka dunka musik där uppe och försöker överrösta mig och Håkan Hellström. Det går inte för jag har superdupermega_högtalare :*

Nu ska jag käka nåt. hejdå


Kommentarer

Nej
- jag berättar inte vad jag heter
- det känns helt meningslöst att berätta vart jag bor
- jag berättar inte vad mina vänner heter egentligen
- jag lägger inte upp bilder på mig själv
- jag svarar inte på kommentarer som känns helt värdelösa att svara på
- jag gör inte bloggdesigner åt folk jag inte känner irl
- jag ger inte min msn/hotmail till dig
annars är det bara att kommentera

Name yourself:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback