Låt hela världen se ditt vackra leende

Hej och hå. Allt känns så jobbigt nu ._. Fast så är det alltid när man precis har vaknat. Idag ska jag vara med  E. Men eftersom att jag inte vågar ringa hem till henne så måste jag vänta tills hon ringer mig.

Just nu sitter jag och lyssnar på Ras Cricket med låten Skin. Grymt bra låt. Fast det är nog den enda jag lyssnar på med RC.

Jag känner redan nu att den här bloggen kommer suga kuk. Folk kommer tröttna på den om inte jag funderar ut riktigt bra saker att skriva om. Jag skapade ju den här bloggen eftersom att jag skulle kunna skriva precis hur jag känner för vissa saker.


Kommentarer
Postat av: Isabella

sV; tack så jätte mycket =)

2009-07-19 @ 12:17:18
URL: http://isabellaaz.blogg.se/
Postat av: Josefine

Varför vågar du inte ringa hem ? :)

2009-07-19 @ 12:22:05
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

vad jag minns så kostar det 200 kronor i månaden så får man använda hur mycket som helst

2009-07-19 @ 12:27:07
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Någon du inte känner ;b

Haha, känns lite lustigt, sitter och lyssnar på precis samma låt när jag läser det och måste faktist instämma, låten är riktigt härlig ! :-)

2009-07-19 @ 12:54:48
Postat av: Lea

Jag tycker att du borde lägga upp lite härliga bilder på det du fotar! , nu vet inte jag exakt vad du fotar, men det låter som att du är en bra fotograf och att du fotar natur oså ? =)

2009-08-21 @ 13:08:14

Nej
- jag berättar inte vad jag heter
- det känns helt meningslöst att berätta vart jag bor
- jag berättar inte vad mina vänner heter egentligen
- jag lägger inte upp bilder på mig själv
- jag svarar inte på kommentarer som känns helt värdelösa att svara på
- jag gör inte bloggdesigner åt folk jag inte känner irl
- jag ger inte min msn/hotmail till dig
annars är det bara att kommentera

Name yourself:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback