Jag skojade bara - det vart inte sängen

Det vart inget med att hoppa i sängen. Kan inte somna eftersom att  F sitter här nere med  S  och spelar xbox 360. Fast det är ju inte enda anledningen till att jag inte kan sova. Igår kväll (fredagen menar jag då) var jag med  M  och vi hade det väldans trevligt (i alla fall jag) när vi satt på en skolgård och shotade vodka med apelsinjuice, snaps och vin. Det slutade i alla fall med att jag däckade hemma hos  M  och idag har jag mått illa och spytt hela jävla dagen.
 Jag ska aldrig mer dricka, men det vet vi alla att jag inte kommer att hålla ><

Så, hur gör man om man vill sova, men inte kan på grund av illamående? Det börjar bli ljust och jag borde verkligen sova lite.


Kommentarer

Nej
- jag berättar inte vad jag heter
- det känns helt meningslöst att berätta vart jag bor
- jag berättar inte vad mina vänner heter egentligen
- jag lägger inte upp bilder på mig själv
- jag svarar inte på kommentarer som känns helt värdelösa att svara på
- jag gör inte bloggdesigner åt folk jag inte känner irl
- jag ger inte min msn/hotmail till dig
annars är det bara att kommentera

Name yourself:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback