Fuck off and die

Har nyss vaknat. Jag är sur som in i helvete eftersom att mina cigg är slut,  E  är dum i huvudet och jag hatar henne. Det känns som om jag lätt skulle kunna döda henne just nu. Helt seriöst. Så jävla fittig är hon. Och nu tänker ni "Åh, mogna jävel" eller liknande, men det skiter jag fullständigt i. Jag har inte bett dig läsa bloggen.

Jag har hela lägenheten för mig själv tills på fredag, lördag eller söndag och det känns fett jävla nice. Det är gförsta gången jag är hemma sen jag drog från mamma. Och det gjorde jag för att hon slängde ut mig (och det har hon gjort ungeför 8-10 gånger, bara i år).
 Jag pallar inte bo hemma med henne eftersom att hon altid är på mig, hon dricker, misshandlar mig psykist när hon är full, slänger ut mig, falskt anklagar mig för saker jag inte gör och en massa andra saker. Och jag vill inte bo hos pappa för där suger allt balle och jag har inga kompiar (och det är på grund av  E).

Pappa har iaf snackat med soc och jag får gå på samtal och får ev. en egen lägenhet.

Tjollahopp gummisnopp


Kommentarer

Nej
- jag berättar inte vad jag heter
- det känns helt meningslöst att berätta vart jag bor
- jag berättar inte vad mina vänner heter egentligen
- jag lägger inte upp bilder på mig själv
- jag svarar inte på kommentarer som känns helt värdelösa att svara på
- jag gör inte bloggdesigner åt folk jag inte känner irl
- jag ger inte min msn/hotmail till dig
annars är det bara att kommentera

Name yourself:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback