Anonym bloggerska - Ny blogg

Ja, rubriken står väl för allt?

Jag som skriver i den här bloggen har bestämt mig för att vara helt anonym. Jag tänker inte avslöga några namn alls och detta är för att jag känner att jag inte kan skrirva på samma sätt med en blogg som alla vet vem jag är på (som att min mamma t.ex. bara kan söka på mitt namn eller min e-post och sedan hitta min blogg).

Men en anonym blogg kan jag skriva fritt utan att egentligen behöva tänka på vilka som kan läsa den och det känns mycket bättre. Jag kan vara mig själv. Jag är E till 100%.

Har någon någonting emot detta så ska den personen veta att jag skiter fullstänigt i det. Du kan kommentera taskiga saker och säga precis du tycker, det är bra med ärliga kommentarer.

Och ja, jag ska fixa bloggdesignen. orkar inte fixa den nu. klockan är fan tre och jag ska ut, ta en cigg och sen hoppa i säng :)

hejdå, det skrivs mer imorgon


Kommentarer

Nej
- jag berättar inte vad jag heter
- det känns helt meningslöst att berätta vart jag bor
- jag berättar inte vad mina vänner heter egentligen
- jag lägger inte upp bilder på mig själv
- jag svarar inte på kommentarer som känns helt värdelösa att svara på
- jag gör inte bloggdesigner åt folk jag inte känner irl
- jag ger inte min msn/hotmail till dig
annars är det bara att kommentera

Name yourself:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback