Sluta klaga vafan :C

Jag har tänkt på en sak:
Varför klagar folk på hur maten smakar eller säger typ "blä, jag tycker inte om spenat..." eller liknande?
Jag gör det själv så jag ska inte skylla ifrån mig. Men vafan, vi har i alla fall mat hemma varje dag. Det är det inte alla som har. Som barnen i t.ex. Afrika. Får de mat varje dag? Nej!

Och folk som är wannabe-anorektiker/bulimiker: Fuck you!
Var glad att ni får mat över huvud taget. Nej, istället skiter ni i att äta eller så spyr ni upp skiten! Ursäkta, men: jävla cpbarn. Är ni dum i hela huvudet?
ÄT MAT OCH MÅ BRA

Förlåt, men jag är arg och jag har bloggen för att skriva av mig och nu känns det lite bättre :)


Kommentarer

Nej
- jag berättar inte vad jag heter
- det känns helt meningslöst att berätta vart jag bor
- jag berättar inte vad mina vänner heter egentligen
- jag lägger inte upp bilder på mig själv
- jag svarar inte på kommentarer som känns helt värdelösa att svara på
- jag gör inte bloggdesigner åt folk jag inte känner irl
- jag ger inte min msn/hotmail till dig
annars är det bara att kommentera

Name yourself:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback