Kiss my ass

jag är trött som in i helvete och verkligen sugen på apelsinjuice och/eller päronsaft. usch jaa...
mamma sover och jag har sovit några timmar nu när jag kom hem. vaknade för ungefär två timmar sen men är fortfarande trött som ett jävla anus.
och självklart är  M  gay och jag håller på att bli galen. snart exploderar mitt huvud och ja....
jag ska snart ut och röka på ballen och sen ska jag kolla på Hannah Montana the movie och äta bullar. Eller nej, inga bullar. inte sugen. Kanske drar till macken och köper nåt. vi får se.
hejdå

juste,  K  fyller år på söndag. fest imorgon. grattis på 18-årsdagen


Kommentarer

Nej
- jag berättar inte vad jag heter
- det känns helt meningslöst att berätta vart jag bor
- jag berättar inte vad mina vänner heter egentligen
- jag lägger inte upp bilder på mig själv
- jag svarar inte på kommentarer som känns helt värdelösa att svara på
- jag gör inte bloggdesigner åt folk jag inte känner irl
- jag ger inte min msn/hotmail till dig
annars är det bara att kommentera

Name yourself:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback