KÄNN INGEN SORG FÖR MIG GÖTEBORG

Hej. Baby sov här igår och vi hade det askalas.
Innan vi gick hem från stan var vi med  M  och vi dansade vi tre vid någon skola och var bara grymt fula. Tack och lov så såg antagligen ingen oss. Vi lyssnade på allt från Anton & Affe till typ Bring Me The Horizon och Ras Cricket. Yepp.
Kom hem vid halv ett eller nåt och på vägen hem träffade vi  A  som fick köpa 5 cigg av mig.
Baby somnade i min säng medans jag duschade så la mig i  I's  säng.

Baby åker hem imorgon och jag kommer sakna henne som ett jävla anus. Ska försöka få tag på pengar till tågbiljett så kan jag åka till henne i Uppsala innan skolan börjar. Btw så börjar jag den 24e och jag kommer dö.  L  får möta mig vid bussen vid skolan och så går vi till aulan tillsammans.




Kommentarer

Nej
- jag berättar inte vad jag heter
- det känns helt meningslöst att berätta vart jag bor
- jag berättar inte vad mina vänner heter egentligen
- jag lägger inte upp bilder på mig själv
- jag svarar inte på kommentarer som känns helt värdelösa att svara på
- jag gör inte bloggdesigner åt folk jag inte känner irl
- jag ger inte min msn/hotmail till dig
annars är det bara att kommentera

Name yourself:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback