Crank That

Gah, jag är grymt sugen på att cykla någonstans med kameran hängandes runt halsen. Vädret är assköt - sol och det fläktar lite svalare ♥

Ska snart åka ner till  M  och då ska jag tvinga henne att cykla iväg med mig, dock tror jag att batteriet snart är slut i kameran ._. gay! Jaja. Jag får försöka fixa nya batterier då. Men innan jag kan cykla ner till stanmåste jag klä på mig och sminka mig. Jag ska utmana mig själv idag och visa mig i linne. Usch >: men jag vill få lite färg innan skolan börjar igen (börjar den 24:e - alltså om 12 dagar)


Kommentarer

Nej
- jag berättar inte vad jag heter
- det känns helt meningslöst att berätta vart jag bor
- jag berättar inte vad mina vänner heter egentligen
- jag lägger inte upp bilder på mig själv
- jag svarar inte på kommentarer som känns helt värdelösa att svara på
- jag gör inte bloggdesigner åt folk jag inte känner irl
- jag ger inte min msn/hotmail till dig
annars är det bara att kommentera

Name yourself:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback